6 Şubat 2017 Pazartesi

GENÇ ÇİZER FURKAN SÜREN ARAMIZA KATILDI..


Bir hafta önce telefonum çaldı./Benim adım Furkan,14 yaşındayım ben karikatür ve resimli hikaye çiziyorum,öğretmenim sizi aramamı söyledi./
Çumartesi günü İBb Karikatür ve Mizah Merkezinde güzel bir sergi açılışımız olacak ,ailen izin verirse oraya gel,hem benimle hem de bir çok karikatürist ile tanışırsın...../Tamam gelirim./
Cuma gecesi yine telefonum çaldı...
Hocam yarın buluşuyoruz değil mi?
/Tabi yarın 13.30 buluşuyoruz.
Ve Çumartesi 13.30 da yine telefon...
Hocam ben Ben kapıdayım siz nerdesiniz.
......
Karikatürlerini yuvarlak masada açtırıp tüm çizer arkadaşlarımı ve Dernek Başkanı'mız Metin Peker i çağırıp, İbrahim Tuncay sergisi içinde Furkan Süren sergisi açtırdım. ..Furkan yorumlar ve eleştiriler Aldı.En önemlisi Çizerler toplu halde fotoğrafında O sağ,ben sol köşede yer aldık.İşte azmin,inancın sonu.?.Aramıza hoş geldin Furkan. Sende bu Girişimcilik ruhu varken yolun hep açık olur...inşallah...



Hiç yorum yok: