3 Haziran 2009 Çarşamba

2. Babıali şenliklerinde İMZA GÜNÜM.

2. Babıali Şenliklerinde karikatürcüler Derneği Stanımızda kitaplarımı imzaladım. Dernek Genel Sekreterimiz Aziz Yavuzdoğan da beni resimledi. Böylece sezonu noktalayıp yarın yaz tatiline giriyorum. Yarın sabah önce İzmir'e gidip kardeşimden annemi alıp ver elini Bodrum, Yalıkavak. Bir ajanstan reklam filmi haberi bekliyordum, aramadılar. Bir de bu şenlikleri izlemek istiyordum. Bodrum telefonum: 0252 396 66 43


Fuarda 12- 13 yıl önce " Karikatür Müzemizde"karikatür dersleri verdiğim Kevser kızım beni tanıdı ve gelip sohbet etti, hasret giderdik. O zaman ben ona " Mutlaka akademi imtihanlarına girmelisin." demişim, girmiş ve bitirmiş. Şimdi bir şirkette kitap resimleri, ilistrasyon lar yaparak yaşamını sürdürüyormuş. Bir hafta önce de beni eski öğrencilerimden Bülent Üstün'le anmışlar. Ben onu sadece gözlerinden hatırlayabildim. İşte bir öğretmenin büyük mutluluk anını izliyorsunuz..
Stant bekçileri. Geniş bilgi: www.karikaturculerdernegi.org adresinde...Aziz Yavuzdoğan kardeşimiz standımızda kan ter içinde çalışıyor, kendisine destek olalım.

Hiç yorum yok: