26 Temmuz 2009 Pazar

Merhaba,ben Eylem.Sizi 2006 yılında Edirne'de Trakya Üniversite'sinde verdiğiniz konferansta tanımıştım.Doğallığınız beni etkilemişti mesleğinizi ve kendinizi ifade edişinizdeki..Benim sizden istediğim sadece bir öneri.Resim-iş öğretmenliği mezunuyum(2007)Öğretmenlik ile birlikte grafik tasarım alanında kendimi geliştirmek amacıyla yüksek lisans eğitimi almak istiyorum.Üniversitede seçmeli ders olarak grafik eğitimi aldım.Bunu bir temel olarak görüyorum.Ayrıca bu alanla ilgili derneklere üye olmak neler kazandırır,nasıl üye olunur,üyeliğin maddi getirileri de var mıdır?Bilgilendirirseniz memnun olurum:)Teşekkürler...
------------------------------------------
Sevgili Eylem:
Size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapacağım. Arkadaşlarımdan da yardım isteyeceğim. İltifatlarınıza çok teşekkür ediyorum. İyi bir öğretmene her zaman kapılarımız açık.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: