6 Kasım 2010 Cumartesi

İZMİR'DE PANELLER DİZİSİ.

Karikatürcüler Derneği İzmir Temsilciliği’nin 2010-2011 dönemi paneller dizisinin ilki olan “Milli Eğitimde Karikatür” konulu panel 06.11.2010 cumartesi günü saat 14.00 te Konak Belediyesi Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Konuşmacılar; Bayraklı İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahan Çoker, İzmir Kız Lisesi Almanca Öğretmeni Sultan Özbek, Karikatürcü-Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi Cem Güzeloğlu, Karikatürcü-Eğitimci Hasan Efe, konuşmalarında karikatürün eğitim sistemi içinde yerinin ne olabileceği ve ne olması gerektiği konularındaki görüşlerini dinleyicilere aktardılar.

Celal Bayar Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof.Dr.Feride Cihan Göktan, Karikatürcü Dr.Rifat Mutlu ve Karikatürcü-Dokuz Eylül Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof.Dr. Oğuz Dicle’nin konuşmacı olarak katılacağı  “Doktorlar Karikatürü Konuşuyor” isimli bir sonraki toplantı 25 aralık 2010 tarihinde saat 14.00 te yine Konak Belediyesi Kültür Merkezi’nde yapılacak.

Karikatür ve Muhalefet kavramlarının ele alınacağı ve Hasan Efe ile Cem Koç’un yönetiminde gerçekleştirilecek toplantı, 10 kasım 2010 Çarşamba günü saat 19.00 da Konak Belediyesi Kültür Merkezi  4-A salonunda yapılacak

Hiç yorum yok: