9 Şubat 2011 Çarşamba

ŞEF RESSAM KEMAL TOPÇU...

Merhaba rasit,
nasilsin. canim arakadasim. ben bir yarismaya katildim. talenthouse sanat sitesinde comicbook karakter yarismasi oylarina ihtiyacim
karakterin ismi"NAIAD superhero"
sitenin ismi.www.talenthouse.com/topcu
sayfama girince benim submission i goreceksin tilayinca yarisma sayafsi cikiyor sag traftaki buton oy butonu 'ndan oy veriyorsu.
simdiden binlerce tesekkur
kemal
-----------------------------------------------
70' li 80' yıllarda Dünya gazetesinde rahmetli Beyhan Çenkçi 'nin genel yayın yönetmenliği sırasında grafik servisimizde birlikte çalıştığımız bir arkadaşım vardı. Biribirimize "Şef ressam" diye takılırdık.  Çok güzel ilüstrasyonlar yapardı. Hampri Bogart hayranıydı ve hep onun ağzı sigaralı resimlerini çizerdi. Bir süre sonra ayrıldı. İzini kaybettim ama o beni yıllar sonra FACEBOOK tan buldu. Oradan haberleşiyoruz. Bakın bu sabah neler yazmış bana. /Çizgi romana meraklı arkadaşlarım için şef ressam Kemal' ciğimin hoşgörüsüne sığınarak yayınlıyorum. İzleyin, beğenirseniz ona oy verin. İyi günler dileği ile.

Hiç yorum yok: