21 Ekim 2011 Cuma

Hollanda'lı çizerler Mizah Merkezimizde.

Penguen dergisi  çizeri karikatürist Kenan Yarar  http://www.kenanyarar.com/  arkadaşımız önceki gece beni arayıp:" Abi Hollanda Türkiye ilişkilerin 400. yıldönü nedeniyle beş Hollanda'lı çizer Türk Karikatürünü araştırmak için bizim dergiye geldiler, Karikatür ve Mizah müzesine gitmişler,orası kapanmış, onlara nasıl yardımcı olabiliriz? Ben başka bir yer bilmiyorum" dedi. Ben de onu Karikatürcüler Derneği Genel Sekreteri Aziz Yavuzdoğan'a ve yeni düzenlenen Karikatür ve Mizah Merkezimizin yöneticisi Erdoğan Bozok abiye yölendirip, kendilerini de bilgilendirdim.Erdoğan Bozok, İbrahim Tapa ve daha sonra Yurdagun Göker kendileriyle sohbet ettiler. Gerisini merak ediyorsanız altaki satırı tıklayın, birlikte izleyelim. Teşekkürler Kenan Yarar kardeşim.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=2430296924042&saved
Kendi çizgileriyle hollanda'lı çizerler ve mail adresleri..
Not ben bu çekimi İpad' ım ile dün öğleyin gerçekleştirdim ama defalarça boğuşup ancak 20 saat sonra çıldırmak üzereyken  şimdi servise koymayı başarabildim. .Bu işin meraklısı varsa /akran çizerlere /öğrendilerimi paylaşabilirim.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: