9 Kasım 2011 Çarşamba

ALİ ŞUR'UN BODRUM'DA Kİ STANDINDA BAŞIMA GELENLER(!)

Bodrum'da komşularımızla bayram gezisi yapıyorduk. Burada çizim yapan arkadalarıma uğramak,hatır sormak istedim ama tezgahlar kapanmış, arkadaşlar memlekelerine gitmişler. Baktım Ali Şur'un standı müsait, "Hadi biraz bayram harçlığı çıkarayım." diye düşündüm. Başladım çalışmaya..Ortam güzel, komşularıma yemek bile ısmarlaya bilirim.
Bir siüre sonra ensemde kıs kıs gülmeler farkettm.. O da ne.. Ali Şur arkamdan beni izliyor.."Devam et abi, iyi gidiyor." Demez mi.. Meğer o Ankara'ya dönmemiş henüz, yan dükkanda hanımı ve arkadaşları ile sohbet ediyormuş. Mecburen paraları teslim edip, özür dileyip sıvıştım. Bende şanş olsa....Seneye ben de bir yer mi kiralasam bu meydanda acaba.. İşler bayaa iyi...
Raşit Yakalı.
  

Hiç yorum yok: