30 Mayıs 2012 Çarşamba

Sun ve dedişko'nun 15 yılı.

Sun ile ben 15 yıl önce o, dört yaşındayken yazlık komşusu olarak tanıştık.O yıl yanıma gelip "Ben size DEDİŞKO diyebilir miyim?demişti. Ankara'dan her yıl yazlığa geldiklerinde o hemen bize gelir geride kalan bir yılın dökümünü yapar, ben de ona "Bak Sun, yine biber fideni diktim,bu senin biberin." derdim. Dün 15. defa yine geldi ve 19 yaşında olarak..." Dedişko ben geldiiim." dedi ve son bir yılını anlattı./Dedişko patenti onun,kimselere dedirtmezdi./ O Bilkent Üniversitesi 3.sınıfta mühendislik okuyor..Dersleri çok yoğunmuş.10 gün kalıp gideceklermiş bu defa...Artık onun boyunu ölçmüyorum,beni çoktan geçti..Haaaa o bu arada Tayvan boksu'nu da hızlandırmış.Üstte 2005 yılıda, altta da dün  eşim tarafından çekilen resimlerimiz.

Hiç yorum yok: