8 Mart 2013 Cuma

FAHRİ EYİCAN ZONGULDAK'TAN YAZIYOR


RAŞİT ABİ MERHABA
Ben İstanbul'da ptt 'de çalıştığım zamanlar, posta ayırırken elime Sedat Öztürk abimin bir Karikatürcüler Derneği bülteni elime geçti, meğerse benim mektup dağıttığım sokakta oturuyormuş, hemen posta dağıtırken büyük bir heyecanla kapısını çaldım... bana "Kimsin ?" diye 3. katın balkonundan seslendi .Ben de " Postan var." deyince aşağıya indi. Gayet yorgun, mutsuz hayattan küsmüş olarak karşımdaydı, üzüldüm.."Ben karikatürcüler derneğine üye bir karikatürist'im deyince canlandı, yüzündeki hüzün gitti, gülücükler geldi. Hemen " Bekle,  üstüme bir şey giyeyim kahveye gidelim konuşalım." Deyince, işimi unutup kahveye indik sizlerden bahsettik, iç çekerek. Belli ki yalnız kalmış koca adada .
1saat muhabbet ettik sonra bir daha görüşmek üzere ayrıldık . Uzun bir aradan sonra, 38. Karikatürcüler Derneği'nin genel kurulunda karşılaştık. Bana çok büyük bir süpriz olmuş, sevinmiştim Sedat abiyi görünce hemen muhabete daldık konuştuk. Gördüm ki Sedat abi büyük yalnızlık adasından kurtulmuş... aaranıza dönmenın mutluluğu sevıncı icersindeydi. Onu mutlu sevinçli olarak Nehar Tüblek karikatür yarışmasının ödül töreninde gördüm çok mutlu oldum...Onun için sizlere teşekkür ediyorum Sedat abiyi bizlere yeniden kazandırdığınız için, saygılarımla.

--------------------------
Duygu yüklü mektubuna çok teşekkkürler Fahri kardeşim,Sedat kardeşimiz uzun zamandır bizim perşembe toplantılarımıza katılıp sergi hazırlıklarımıza katkı veriyordu. Yarışmaya katılması,ödül alması benim için de sürpriz oldu.Ödül  törenine ailesi ile katıldı ve birlikte güzel bir akşam yaşadık.
Yukarıda Sedat Öztürk kardeşimiz plaket ve para ödülünü Beşiktaş Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Çiloğlu beyefendinin elinden alırken görülüyor.
İşte senin mektubun da gösteriyor ki ; biz çizerler türkiye çapında,hatta dünya çapında çok büyük bir aileyiz.Sağol.
Raşit abin

Hiç yorum yok: