16 Mayıs 2013 Perşembe

HAYAL BAHÇEM (!)

 Geçen seneden kalma bal kabaklarını gırgırına boyarken  çıkan işler hoşuma gitti. Acaba diyorum, Yalıkavak Sanatçılar Sokağı'nda karikatürlü bir stand mı açsam?
 Halil İbrahim sofram herkese açık. Dernek amblemimizi de unutmadım tabi...
 Karakartal'ımı rötuş yaparken. Bu sene işimiz hep rötuşla geçti zaten...
Boyadığım canavar bir ağaç kökü,tepelerden buldum, o bir ahtapot balığı.
 Ağaç kökü canavarım yakın plan...
 Bu da bir ağaç kabuğu köpek balığı.(Tepelerde yürürken kabuk olarak buldum, rötuşladım.
Bu da minik bir kök deniz  canavarı, vee balıklarım...Esasında bu köşemin adı saklı deniz vadisi..çimenler de dalgalar.Ben de kendimle bu şekilde dalga geçiyorum işte...

1 yorum:

gülelim gülüşelim dedi ki...

Tatilde bile boş durmuyorsun. Bravo! Bence açmalısın.
www.erhantigli.blogspot.com