22 Aralık 2013 Pazar

Ah moral,ah

Yaratıcı Çocuklar derneğinin düzenlendiği öğretmenler gecesinde bana" Echomar Ataköy hastanesi"nde bir çekap hediyesi çıkmıştı. Yaşımda yetmiş olduğu için gitmeye karar verdim.Hastane yetkilisi Ceyda hanımefendi benimle bizzat ilgilendi.İlk olarak Eko ve EKG  den geçtim. Mitral yetmezlik/hafif / ve Aort kapağında/ hafif/ bozukluklar belirlendi.Moralim hemen bozuldu. .Doktor bey"Sizde ritim bozukluğu var bir de holter takalım".dedi.Ritim bozukluğunu tahmin ediyordum,yıllardır ellerim titriyordu, zaten ."....Çiçekli bahçemizin yollarında koşarken" şarkısını bile ritmine uygun hiç söyleyemedim hayatımda.O güzel gecede Hülya Kanbay hanımefendinin konserinde sadece dudaklarımı oynatarak eşlik ediyordum da kendileri sonra kendisine bir güzel eşlik ettiğim için beni kutlamıştı...Holter takıldı ve"Yarın öğleyin gelin çıkaralım." denildi..Göğsüm düğmeler, hep sırtüstü yatarak uykusuz bir gece geçirdim. ertesi günü tekrar gittim görevli arkadaş düğmeleri söktu "Geçmiş olsun,pazartesi gelin sonuçları alın",dedi.Çok mutluydum ,eziyet bitti diye..kendi kendime "Özgürlüüük,özgürlüük diye mırıldanıyordum  Metrobüs durağına geldiğimde cep telefonum çaldı. Holter'i söken hanım.."Raşit bey kayıtlar silik çıkmış,geri gelebilir misiniz? Y""eniden takacağız..." Döndüm.Hemşire hanım "Herhalde kılları iyi traşlayamamışız, parazitli olmuş,tekrar temizleyip takalım yarın öğleyin gelin çıkartalım." dedi. Ve bir uykusuz gece daha... Yorgunum,uykusuzum metrobüs'te yeniden gidiyorum.,moralsizim Patlomun içinde küçülmüş,karamsar bir haldeydim. Ya gene bozuk çıkarsa diye..Kalabalıkta iki genç sohbet ediyorlarken birden biri yanıma geldi ve elini omuzuma koyup "..abi ne kadar şıksın." "Teşekkür ederim,hayırdır?" Abi İstanbul senin gibi böyle şık,temiz beyefendilere muhtaç,Allah uzun ömürler versin,kendine iyi bak,hoşça kal." dedi ve Merter durağında indiler. Birden kendime geldim ,morallendim ve kendimi güzel bir reklam setinde sanıverdim,.. sanıverdim ama holterimin söküleceği hasteneye iki durak kalmıştı.. Bu olay dün yaşansaydı o moralle kayıtlar hep 4+4+4 çıkardı. diye düşündüm.

Hiç yorum yok: