3 Ocak 2015 Cumartesi

Bazı çizer Arkadaşlarım yeni yıldan neler bekliyorlar...

Merhaba sevgili arkadaşım.Yeni yılınızı en iyi dileklerimle kutluyorum.Ben yeni yıldan daha az titreyen bir el ve her gün "Karikatür sanatında ben de varım." Diyebilmek içinden az haftada 5 karikatür çizip yayınlamayı diliyorum. 2015 yılında bunun için çalışacağım.
Sizin  de bu konudaki düşüncelerinizi rica edebilir miyim? içinde Kırıcı sataşmaların olmadığı Görüşleri yayınlamak istiyorum. bakalım biz çizerler 2015 ten neler bekliyoruz.Eğlenceli olur diye düşündüm.Acele olarak.  ryakali@ yahoo.com adresime bekliyorum..Teşekkürler.
Raşit Yakalı
----------
raşit abi herkese söylediğim gibi sizin yeriniz türk karikatüründe çok özel..mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum öncelikle..2015 yılı için düşüncelerim ise şu yönde; genel gidişata bakıldığında umarım 2014 ü aramayız.. ama çizerler karikatür dünyası için dileğim daha üretken daha yapıcı daha paylaşımcı daha fazla etkinlikle dolu ve dostlukların arttığı bir yıl olması..ve tabi çizer arkadaşların basın medya-yarışma dışında da alanlar olduğunu unutmaması ve bu alanlarda da çaba göstermesi..herkese mutlu yıllar..
sevgiler
oğuz gürel
-------------
Kıymetli Raşit Hocam,
Ben de senin ve ailenin yeni yılınızı en içten duygu ve dileklerimle kutluyorum.
Kendi hesabıma, "keşke olmasaydı, yapmasaydık - etmeseydik" demeyeceğimiz, geleceğe damgasını vurmayacak sıradan bir yıl olsun bana yeter diyorum. Çok mu kanaatkâr oldum ne?
Sevgiyle kal,
İzel
--------------
------------------------
"Gelen gideni aratır" derler.Gelen yılın giden yılı aratmaması dileği ile...
Ali Galip Altunçul
--------------------
2015 in güzel günler getirmesini diliyoruz...
karderizmir
----------
Raşit Abicim,
Karikatürcüler arasındaki incir çekirdeğini doldurmayan sorunlar nedeniyle yaşanılan kırgınlıkların son bulmasını diliyorum... Birlikte, beraber güzel işler, güzel sergiler yapılmasını ve  güzel arkadaşlıkların güzel dostluklara dönüşmesini bekliyorum.
Saygılarımla,
O.Yavuz İNAL
-------------
 Değerli dostlar,
Yaşadığımız tüm karamsar olaylara rağmen yeni yılınızı kutluyor, sağlıklı, keyifli ve aydınlık günler diliyorum.  
Bülent Arabacıoğlu
--------------
Kıymetli düşündaşım  yeni yılınızı  en içten  dileklerimle kutlar insanın  olmazsa  olmazı  sağlık  ve  esenlikler  dilerim.2015'ten  değil  ama  2015'te  kendimden  beklediklerim  var.Daha  çok  üretmek gibi  cümlesi kısa  ama açılımının  büyük  olmasını  temenni ettiğim  düşüncelerimle yeni  yıla başlamak istiyorum.saygılarımla   Ahmet  Ü. Akkoca
-------

   
Aşkın Ayrancıoğlu
31 Aralık, 12:15
 
Çarşaf dergisinde ustamız Raşit Yakalı'nın yeni yıl kutlaması... O zamanlar yeni yeni çizgi dünyasına giren isimlerin çoğu şimdi birer usta...
---------
Rasitcim, Mutlluk dolu, sihhat ve bereket dolu, renklerle cevrili guzel bir yeni yil diliyorum sevgiler...
Kemal Topçu
--------

    RAŞİT ABİ YENİ YILINIZI KUTLAR MUTLULUK VE ESENLİKLER DİLERİM.  UMARIM 2015 YILI  DÜNYA ÇİZERLERİNE  VE BİZLERE  İYİ YÖNDE ESPRİ  ÇIKARIR .  ASLINDA TÜRKİYE KARİKATÜRCÜLER DERNEĞİ TÜM ÇİZERLERİ  BİR ÇATI ALTINDA  BİRLEŞTİRMELİ  ÇALIMALARINI DA HER  ÇİZERİ KATMALIDIR.DAHA SONRADA DÜNYA ÇİZERLERİNE AÇILIM YAPILMALIDIR . BİRLİKTEN KUVVET DOĞ AR BAZINDA SÖYLÜYORUM. ŞİMDİDEN ÇİZENLERİN,ÇİZMEK İSTEYENLERİN,ÇİZMEYİ DÜŞÜNE NLERİN KALEMİNE KUVVET   DİLEĞİYLE.SAYGILAR. Ramazan ÖZÇELİK
-------------------

Hiç yorum yok: