4 Haziran 2008 Çarşamba

Bu olaylar gözümden mi kaçtı?

Sabahki haberimde İstanbul- Bodrum arasında karikatür sanatı adına gözüme çarpan tek haber Akhisar köftecisindeki Gani Müjde'nin levhası oldu demiştim ama Bursa'dan geçerken aldığım Hürriyet gazetesindeki yarım sayfa Ahmet Aykanat karikatür köşesi, Balıkesir'den geçerken alınan Ege ilavesindeki manşet haberleri ne olacak?. Karikatür sanatı adına göğüs kabartacak haberler bunlar. Kendilerini kutluyor başarılarının devamını diliyorum. Demek ki şehirleri çevre yollarından transit değil de içine uğrayarak, olayları yaşayarak geçmek lazım. Bak o zaman neler görülüyor.
Başta Ahmet Öztürk Levent kardeşim olmak üzere Aydın Doğan yarışmasında ödül alan tüm arkadaşarımı kutluyorum.Tebrikler Kürşat Zaman kardeşim, teşekkürler Muhammet Şengöz kardeşim. Teşekkürler jüri'ye... Ahmet Öztürk Levent, " Sen artık yarışmalara katılma yeter" "demiştim ama hata yaptığımı anladım. Bundan sona da sana açık ve sonsuz vize. Hep katıl, sen bizim göğsümüzü kabartıyorsun. Yolun açık olsun. Sen hep yarışta ol ki rekabet hızlansın, başarı çıtamız yükselsin.

Daha kısa bir zaman önce yukarıdaki Balıkesir'li sanatçılarla birlikte olduğum için çok mutluyum. Ziyaret ettiğimiz Balıkesir Üniversitesi'nden de yakında çıkacak olan çizerlerle Balıkesir'de karikatür sanatı daha da gelişecek. Bursa' da da Ahmet Aykanat ve arkadaşları arikatürümüzün yüzünü gülürüyorlar ve de güldürecek.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: