14 Ekim 2008 Salı

"İranlı Kadın Çizerler" karikatür sergisi açıldı...




Türk çizer Ayşe İşın arkadaşımız İranlı hanım çizerler sergisini geziyor. Ayşe hanımın eşi Nuhsal Işın kardeşimiz bana sordu.." Raşit abi ben her etkinliğe eşim ve çocuklarım ile katılmaya özen gösteriyorum ama diğer hiç bir arkadaş ailesini bu tür sergilere getirmiyor. /İstisnalar hariç/Bu doğru mu? Örneğin benim oğlum, benim karikatüre ilgi duyduğum yaşa geldi. Ben onu, küçük kızımı, yıllardır hep sergiler ve toplantılara getiriyorum. Bu bir özendirme olmaz mı? Mesela oğlum da karikatür çizmeye çoktan başladı, dedi. Yorum sizlerin...


Bir İranlı hanım çizerin karikatürü..

Sergiye ilgi oldukça yoğundu. İşte bir köşe. İsmet Lokman, Metin Peker, Orhan Doğu, İbrahim Ersaraç, arkada, Rahim Asgari arkadaşımız.

Daha geniş bilgi:


Hiç yorum yok: