14 Ağustos 2009 Cuma

ÖĞLE SAATİNDE YALIKAVAK

Öğleyin mevsimlik saç traşımı olmak için Yalıkavak'taydım. İnsanlar plajlara gitmişler ya da gölgelere sığınmışlar, her yer bomboştu.İşte meşhur Yalıkavak sanatçılar çarsısı. / Ben de 15 yıldır burada bir yer açmak istedim ama bir türlü cesaret edemedim. Yıllar akıp gitti, seneye olur mu acaba?/
Her sokakta sanatçı sergi ve atölyeleri var.
Mine sanat galerisi çocuklara ağırlık verip bir sergi açmış bu yıl.
Bu süslü dükkanlar çok şirin.
Gün batımını Türkiyenin en güzel yerinden, Yalıkavak limanındaki lokantalardan izlemek isteyen yabancılar yerlerini almış bile bu saatte./15.30/ Bu testi kebabı özel bir törenle 4 garsonun atraksiyonları ile masaya gelirken ben de oradan geçiyordum. "Pardon Silvuple ön foto" dedim." "Of Kors" dediler. Kamerama işte bu resimler takılmış, sizlerle paylaştım.

Hiç yorum yok: