16 Ağustos 2009 Pazar

TEŞEKKÜRLER KÖKSAL ÇİFTÇİ KARDEŞİMİZ

Merhaba arkadaşlar.
Geçen Salı günü Akdağ Saydut
Nuray Çiftçi ve Ben Güngör abiyi ziyaret ettik.
Yeni ve küçük bir operasyon daha geçirme arifesindeydi.
Ben onu on yıl daha gençleşmiş gördüm.
Moreli de yerinde, koşuşturup duruyor.
Hastanede, hastane sonrası, ve eski işlerini gösterdi.
Hepsi birinci sınıf, açıkçası kıskandım...
Bir de bana İbrahim Hakkı Konyalı'nın Akşehir adlı kitabını emanet etti;
bir ya da iki yıl yararlanıp, Karikatür Müzesi'ne vermem koşuluyla.
Çünkü kitabın son bölümü Nasrettin Hoca'ya ayrılmış.
Okudum, Hoca hakkında çok önemli ayrıntı bilgiler içeriyor.
Nasrettin Hoca Destanı adı altında bir inceleme yazmayı düşünüyorum.
Gerçekten de bu kitabın o incelemeye çok katkısı olacak.
Sanırım Güngör abi hastahaneden çıkıp evine gelmiştir.
Bize gösterdiği yakınlık için kendisine teşekkuur ediyorum.
Paylaşmak istedim.
Selamlarımla. ..
Köksal Çiftçi

Hiç yorum yok: