14 Şubat 2010 Pazar

Sait Kapıcıoğlu hocam yeni kitabını bitirmiş

Prof Dr Sait Kapıcıoğlu hocam dün telefon edip " Raşit'çiğim evinize gelip, hem ayağına bamak, hemde senin benim yeni kitabımı bakmanı istiyorum" dedi, "Şeref verirsiniz dedim."İki saat sonra ağır çantası ve sevgililer günü çiceğiyle geldi. Önce o benim ayağıma baktı, muayene etti ve " Üzgünüm Raşit'çiğim, "GUT" olmussun dedi.Yediklerine artık dikkat edeceksin, karides,balık, fındık fıstık yemeyeceksin. Sana bir liste yollayacağım onlara dikkat edeceksin. Olmuş bi kere, gecmiş olsun , Kıralların, zenginlerin hastalığı bu" dedi ,Ben de "VeriGUT, Bodruma gide gele Rahmetli Zeki Müren Paşa'dan bulaşmış olmalı   ben depaşa paşa çekerim. n'apalım hocam" dedim. Daha sonra açtı klasörünü ve birlikte uzun bir süre çalıştık. Sait hocam çok üretken, 300 karikatürünü inceledik, seçmeler yaptık.Eksiklerini tamamlamak, rötuşlamak üzere onu uğurladım.Ziyareti beni çok mutlu etti. Kitabının ismini ve konusunu yazmam doğru olmaz, sürpriz olsun, ama yine güncel bir konu. Hocam doktorluğunu, felsefeciliğini karikatüristliğiyle birleştirmiş.Ben de merakla kitabı bekleyeceğim. "Hocam güne saat sabah beşte başlayıp sonra işine gidiyormuş. "Öğlen olunca bana gün bitti gibi geliyor, ben karikatürle dinleniyorum, emekli olunca çizgiye daha çok önem vereğim " diyor.Ne büyük bir tutku bu, sevgililer gününde, Bende karanfilleri o niyetle eşime verdim  SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.  Bana düşen  hediye de bu sene "GUT"  "VeriGUT.... çok teşekkürler.

Hiç yorum yok: