15 Ekim 2010 Cuma

ORTA ASYA HAYVAN USLUBU...

 Bir süre önce Karikatürcüler Derneğimizle Trakya Üniversitesi işbirliği ile Edirne'de bir dizi etkinlik ve sergiler yapmıştık. O sırada orada öğretim görevlisi olarak çalışan Saytın Mehtap Dede Kodaman ile arkadaş olmuştuk. Marmara Üniversitesi'nde doktorasına hazırlanıyordu. Doktorasını bitirmiş. Ben de bu nefis konunun biz karikatüristleri yakından ilgilendireğini düşünerek bu bağlantıyı sizlerle paylaşmak istedim Mehtap hocanımı kutluyor ve link içinde teşekkür ediyorum.
Raşit Yakalı
"Çok sevindim içime su serptiniz selamlar. Ben Trakya üniversitesinde başladım. Doktoram bitti size tezimin bağlantısını veriyorum."
https://docs.google.com/fileview?id=0B-tuTI0C09TkYTBkMjY5ZTYtMTI5My00MmM2LWE5ZDctNDU1MGEyODc2NGZl&hl=tr&pli=1
tıklayınız. 

Hiç yorum yok: