20 Haziran 2011 Pazartesi

Tevfik Yener Çakmak arkadaşımız yazıyor.

Sevgili Raşit ağbiciğim;bildiğin gibi Babıali'de emekli olana kadar basında yazarlık,çizerlik dışında foto muhabiri olarak polis adliye muhabirliğinden tut da spor,magazin,sosyete yani her konuda çalıştım.Gazete-dergi basmak dışında her konuda çalıştım.Ben de gençliğimde gazetelere çektiğim foto romanlardan çok iyi ve yüksek paralar kazandım.İnsan genç olup da cebi de para görünce biraz dağıtıyor.Çalışıp kazanınca,onu bir güzel yemek istiyor.Kendine bir hak olarak görüyor.Bu futbolcu kardeşlerimiz de hem gençler,hem sağlıklılar,hem de bol para kazanıyorlar..Tatillerinde elbette eğlenecekler,biraz da dağıtacaklar.Tabii onların bu durumu yaşıtları gençleri kıskandırtıyor,ağızlarının suyunu akıtıyor.Gençlerimiz tiryakilik derecesinde olmamak şartıyla yerine göre içki sigara içmelerinde bence hiç bir mahzur yoktur.Onlar bunları tek tük içtiğinde,onları ayyaş göstermek,toplumun önüne kurban vermekten bence farkszdır.Bu konudaki eleştirimi anlayışla karşılamana teşekkür ederim.Sen sağol-varol ağbiciğim.

20 Haziran 2011 12:42 tarihinde rasit yakali <ryakali@yahoo.com> yazdı:
Yener cigim çok tesekkur ediyorum. Mesut bizim yuz akımız herşey onun da hakki ama kondisyonunu etkiler, dususe gecer diye cok korktum.
Yapici elestirin icin cok tesekkur ediyorum. Seni hep dikkatle iziliyorum. Yazini karikaturokulu bloguma da koydum. Her onerin benim icin cok degerli. Selamlar.
Rasit abin

Hiç yorum yok: