7 Ağustos 2011 Pazar

Necmi Tanyolaç abimizi huzur evinde ziyaret ettik..

Biz üç arkadaş, basın duayenlerimizden Necmi Tanyolaç dostumuzu dinlenme evinde ziyarete gittik.
 Cuma günü TGC' ye  gidip Süleyman boyoğlu arkadaşıma uğradım. Sohbetimizin bir anında :" Bana TSYD den mesaj geldi, Necmi abi huzurevine taşınmış, bir ara ziyaretine gitmeyi düşünüyorum." dedim Süleyman bey; " Hadi şimdi gidelim, ben izne çıkıyorum,sonra belki gidemeyiz." dedi ve hemen Seraceddin Zıddıoğlu abiyi evinden arayıp onu da ekibe dahil ettik. Saat 14.30 da Üsküdar'da buluşup /11A/ otobüsüyle Alemdağ'daki Özel Çamlıca Dinlenme ve Bakımevi'ne bir saatte gidiverdik.
Bizi kapıda "ÖZEL ÇAMLICA DİNLENME VE BAKIMEVİ yöneticisi Betül Şen hanımefendi karşıladı  ve hemen kaynaşıverdik. Bu sıcak ortamda herkes biribiriyle dost olmuş ama, Necmi Tanyolaç abimizin konumu bir başka. Hemen seziliyor.Birlikte eski günlerden bahsettik, anılar anlatıp dinledik. Vakit su gibi akıverdi.
Necmi abimiz buraya evindeki kitaplığını ve kolleksiyon resimlerini de getirmiş ve hemen sergilenmişler.
 " Çocuklar burası çok güzel, ben çok rahatım, istediğim an Etiler'deki evime de gidiyorum. Mesela bu gün havuzdaydım. Yönetim ve dostlar çok iyi, sadece sizleri özlüyorum. Ne iyi ettiniz de geldiniz, dostlarımı hep burada görmek beni sevindiriyor."
"...Bahçemiz çok rahat ve geniş, tavşanlar bile var.Birçok yeni arkadaş edindim.. Bakın bu hanım Sabahat hanım.Annesi burada kalıyor, iyi dostuz."
"...Kuş sesleri arasında sohbetler edip,hoşça vakit geçiriyoruz...."
..."İftara az kaldı ben sizi yolcu edeyim, bak yine beklerim haaa. Sizi ve diğer tüm dostlarımı. HOŞÇA KALIIIIN.... Hadi siz şu sağdaki durağa, ben de geriye döneyim artık."
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: