7 Aralık 2011 Çarşamba

GS FB MAÇI OYNANIRKEN...

Ben Beşiktaş'lıyım, kızım Galatasaray'lı, oğlum Beşiktaş'lı, damadım ve torunum ileri derecede fanatık Fener'li. Akşam kızım maça gitti, ben torunum ile damadımın arasında tarafsız maç seyrediyorum. GS'li eşim de yatak odasında Muhteşem Süleyman'ı izliyor, GS çok iy ioynuyor ve o içeride kıs kıs gülerken, damadım üzüntüden hop oturup hop kalkıyor hakeme dahil suçlamadığı kimse kalmıyor, torunum babasının durumunu seyrederken," Tüh Allah kahretsin yaaaa. diye ağlıyor, bende tıs yok.. "Üzülmeyin, bu bir maç ,olur böyle şeyler." diye teselli ediyorum ama...beni gören yok.İkinci devrede kızımdan bir mail aldım ekte bu karikatür var...Karikatürü kızım çizip yolladı sanıyorum ve..
"VAAAY BANU HARİKA BİR ÇİZİM, İŞTEN İSTİFA EDİYORUM DİYE ÜZÜLME, SENDE BU ÇİZGİ VARKEN İŞİN HAZIR SENİN.."
Diye bir cevap yazıyorum.

Aldığım cevap aynen şöyle:
"Olur mu baba. Karikatür yarışması yapmışlar, çocukların gözüyle derby...diye ..bu karikatürü devrede gördüm, fotosunu çektim sana gönderdim , ve 3. Golü melo Volkan'a attı:-)))

Sent from my iPhone

Banu

Kızım eve dönmeden ben sessizce yatıp uyudum gibi yaptım....Sabah ola hayrola...
Sabahleyin şöyle bir not buldum:Peçeteler nasıldı !

Sarı kırmızı peçete ; içinde 4 sakız (1’i lacivert; 3 ü sarı )
Senin için hazırladımJ

Hiç yorum yok: