23 Kasım 2012 Cuma

EGE ÜNİVERSİTESİNDE KARİKATÜR

Ege Üniversitesi Karikatür Topluluğu çalışmalarına hız verdi. Geçen yıllarda kurulan topluluk Uğur Önder’in çabalarıyla 100’ün üzerinde üye yapmış! Her Cuma karikatür atölyesi yapan topluluk, ayni üniversitede öğretim görevlisi Cem Güzeloğlu ve Gırgır Çizeri Uğur Günel’i konuk etmiş.
Geçen hafta beni davet ettiler. Zaten daha önceden planlar yapıyorduk. Her hafta farklı bir arkadaşımız derslere katılacaktı. Maydanoz Dergisinde özel sayfaları vardı. Önümüzdeki günlerde bu devam edecek. Ayrıca kendi mizah dergilerini çıkarmak için gün sayıyorlar.
Kalabalık bir öğrenci kitlesi karşısında atölye çalışması yapmak ayrı bir keyif aslında! Karikatürün bu kadar seviliyor olması umut verici. Gittiğimde yanımda Homur Dergilerini götürdüm. Kendilerine hediye ettim. İlk kez karşılaştıkları dergi hakkında bilgi verdim. Hep birlikte karikatür çizimi ve” espri bulma” çalışması yaptık. Bu hafta Ayten Köse ile, haftaya ise Lütfü Çakın arkadaşımızla portre karikatür çalışması yapacaklar.

Hiç yorum yok: