15 Kasım 2012 Perşembe

TEŞEKKÜR/YENİDEN YAYINDAYIM

Biliyorsunuz yaz ortalarında bu yana bu bloğum bir korsan reklam sitesi tarafından / Sayfamın üzerine kendi reklam sayfasını yapıştırarak/ engelleniyordu.Ben de her önüme gelenden bunu engellemek için destek istiyordum. Sonunda aradığım ilaç gepgenç bir bilgisayar öğretmeninden geldi. Ferit Öngören hocamızın sergi açılışına  karikatürist Sonay Yılmaz arkadaşımız bir misafirle geldi. Sonay kardeşimiz onu benimle tanıştırırken:"Bilgisayar öğretmeni Gül Meltem" diye tanıttı. Ben artık durur muyum. "Öğretmenim,benim böyle böyle bir derdim var, beni kurtar bu dertten n'olur.Sultanahmet köfteleri şirketten"dedim.
Dün ondan "Merhaba hocam..,bloğunuzu artık kullanabilirsiniz.Sevgiler "diye bir not geldi facebook'tan..
.İşte bu sıcacık  meltem rüzğar gibi gülen öğretmenime sonsuz teşekkürler ediyorum. Artık bu bloğda yine her gün birlikte olacağız.
Kıssadan hisse:
"DERDİNİ SÖYLEMEYEN DERMAN BULAMAZ"
diye boşuna dememişler.

Hiç yorum yok: