4 Aralık 2012 Salı

HİKMET AKSOY İLE ZOR RÖPORTAJ

Trabzon'lu çizer kardeşim Hikmet Aksoy beyefendi  TGC nin Bizim gazetesinde çizdiği karikatürü,Türkiye'nin 76 mahali gazetesinde aynı anda yayınlatıyor. Benim bu konuda kafamda bazı soru işaretleri vardı. Karikatürcüler Derneğimizin 39 Genel Kurulunda da bu konu faaliyet raporunda yer alınca  dayanamadım ve kendisinden de izin alarak  kongre sürerken onu merdiven altında zor şartlar altında röportaja zorladım. Kameramanlık görevini de İzmirli çizer kardeşim Sezer Odabaşıoğlu üslendi./Suya sabuna dokunmadan/ Sonuçta ben de Hikmet hocam da deşarj olduk.
İzlemek isterseniz alttaki bağlantıyı tıklayınız.
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/video/video.php?v=4802916878058&notif_t=video_processed
-----------------------------------------------------
Sevgili Raşit Hocam Merhaba nasılsınız umarım her şey yolundadır.Video çekimlerinize bayılıyorum harikasınız .Bilgisayarımın ses kartı yanmış o yuzden bir kaç göndür videoları sadece seyredebiliyorum . Hikmet Aksoyla yaptığınız röportajı da sadece seyrettim.Hikmet abimiz bir karikatürü 76 mahalli gazetede yayınlatması bir rekordur kutlarım ancak aynı zamanda 75 mahalli karikatürcünün karikatürlerini yayınlatamaması demektir bu açıdan bakıp soru sordunuzmu bilmiyorum sorduysanız ne cevap verdi çok merak ediyorum.Sevgiler selamlar.


Mehmet Kahraman

Hiç yorum yok: