15 Aralık 2012 Cumartesi

TVNET'te canlı yayındayız.

Bu sabah saat 10.00 ile 12.00 arası TVNET' te canlı yayındaydık.140 başlığı ile yayınlanan proğramı Ümit Sönmez sundu.Konuk olarak :Orhan Durgut/Hava fotoğrafçısı/,Bahtiyar Engin Tiyatro oyuncusu/  RaşitYakalı /Karikatürist/
140 dakika sürdüğü için adını buradan alan proğrama katılmaktan büyük haz duydum. Emeği geçenlere ve de beni proğrama öneren karikatür okulu öğrencim ve proğramın kameramı Kubilay Bayar kardeşime sonsuz teşekkürler ediyorum.



Konu çok güzel seçilmişti:Tiyatro-fotoğraf ve karikatür.
Tiyatro oyucusu Bahtiyar Engin arkadaşımın tiyatro  gelişimi konusundaki güzel konuşmasının altına bende bir karikatürist olarak aynen katilıp imzaladım. O konuyu ben de  konuşsaydım ve güzel cümleler kurabilseydim  aynı şeyleri söylerdim.
"Olimpiyat Karikatürleri" kitabımı proğramın başarılı sunucusu sayın Ümit Sönmez kardeşime imzalarken.

Hiç yorum yok: