17 Eylül 2008 Çarşamba

BODRUM DA PORTRECİLİK

jüri toplantısı için İstanbul'a gitmek için Yalıkavak'tan Bodrum'a gelince bir saat boş vaktim oldu. Saat 10.00...Ne yapayım diye düşünürken aklıma hemen meslek arkadaşlarım geldi. Orada o saatte olamayacaklarını bildiğim halde yine gittim Cami önündeki meydana, hızlı adımlarla. Masalarına dokundum. Sanki bu şekilde onlara merhaba demiş oldum.
Gördüğüm herşeyi çektim. Amacım o anı sizlerle paylaşmaktı. Ali Şur kardeşimi genel kuruldan beri görememiştim. Ali' ciğim kendini oldukça yakışıklı çizmiş. Çok zor iş Bodrum'da portrecilik yapmak. Bir de bu işi merak eden çok genç arkadaş var. Onlara bilgi sunduğuma inanıyorum.
İzinsiz oldu ama bizler bir aileyiz.

İşte başarılı bir çalışma daha...
Bu komiğime gitti. Tipe göre ücret alınır...
Hemen yanında Bora kardeşimin tezgahı. Bunlar büyük usta. Bora benim karikatürümü de ne büyük bir ustalıkla çizmişti.
Genç arkadaşlara büyük bir şunuş yapıp bu konuda resimlerle çok şey anlattığıma inanıyorum.
Hoşçakalın arkadaşlar. İyi çalışmalar sizlere. Benim ayağım uğurludur. İyi müşteriler.

Hiç yorum yok: