15 Kasım 2008 Cumartesi

Cafer Zorlu sergisinden

Cafer Zorlu abimizin sergisi büyük ilgi gördü. Geniş bilgi ve resimler: www.karikaturculerdernegi.org
adresimizde.
Aziz Yavuzdoğan, Emriye Yakalı, Raşit Yakalı ve Erhan Tığlı sergide.


Cafer Zorlu yu yalnız bırakmayan karikatürcüler toplu halde.
Bir sohbet anı. Konu yine karikatür. Başkanımız Metin Peker sergi için Ankara'dan gelmiş.
Cafer Zorlu abimizin 82 yaş sergisi bu gün Karikatür ve Mizah müzemizde açıldı. Kalabalık bir izleyici gurubunun katıldığı sergi büyük bir beğeni kazandı.
Mustafa ve Nuri Bilgin arkadaşlarımız sergide.
Ümit Müfit Dinçay, Kemal Özyurt, Ahmet Ümit Akkoca, Erdoğan Bozok, Erdoğan Başol, yuvarlak masa da bir sohbet anında. Ben yine Ümit Müfit Dinçay kardeşime sordum; "Ben yine unuttum, ödül sayın kaç oldu Ümit' çiğim?" diye. " 8o oldu" dedi. " Maşallah."
Eski Gazeticiler Cemiyeti Başkanımız ve karikatürcü dostu sayınNail Güreli, Cafer Zorlu abimizi bu mutlu gününde yalnız bırakmadı.
Bu resmi ben çekseydim "Raşit abinin yine eli titremiş," diyecektiniz ama resmi ben değil bir davetli hanımefendiden rica etmiştim, o çekti. Başkanımız, Metin Peker'le Genel Sekreterimiz Aziz Yavuzdoğan arkadaşlarım bana kızacaklar. Resim servisini ben yapacaktım.Keşke ben çekseydim resmi. / Sağlık olsun, bu da böyle bir anı oldu./

Hiç yorum yok: