27 Kasım 2008 Perşembe

Erol Günaydın üstadın dublorüydüm.


Geçen pazartesi / Lodosun ertesi günü/ Büyükada'da "ORADA" adlı yeni çekilen bir filmde Erol Günaydın üstadımızın küçük bazı yürüme sahnelerinde /kendisi zorlandığı için/ dublörlüğünü ve dinlenme sahnelerinde ufak sohbetler yapma imkanını yakaladım. Küçüklüğümde Tire'de kahvehanelere ara sıra meddahlar gelir, ben de onları gider izlerdim. Yıllar sonra aynı tadı Erol Günaydın hocamızın TV gösterilerinde yine onun meddah tiplemerinde adım. Bir karikatürist oarak kendisiyle sohbet etme imkanı bulmam beni çok mutlu etti. Dublörlüğünü pek iyi yapamadım ,bunun sebebi üstadın kendini dinç hissedip birçok yürüme sahnesini kendinin yapmak istemesi, bir de taklitinin yapılmasının zor olması idi. Hocama uzun sağlıklı günler diliyorum. Sette çok güzel tecrübe ve anılar, sıcak ilişkiler yaşadım. Bu renk benim çok hoşuma gidiyor.
Not:
Set fotoğrafçısı Efe Kaptanoğlu kardeşime teşekkürler.

Hiç yorum yok: