4 Kasım 2008 Salı

Karcomik Magazinden haber var.


sevgili raşit hocam senin karikatür derslerini ve öğretme arzunu takdir ediyoruz....
bu azmini gösteren çalışmalarınızı "karcomic magazine" de haber olarak geçtik...
sevgi ve selamlar,
ismail kar
karcomic magazine
ww.ismailkar.com
karcomic magazine http://www.ismailkar.com
_____________________________________________________________
Ustam Semih Balcıoğlu'ndan ilgi ve yardım gördüğümde 18 -20 yaşlarında idim. İşte o yıllara kendi kendime söz vermiştim." Ustamdan görüp öğrendiklerimi ben de ileride gençlere aktaracağım." Diye . Yıllardır bu sözümü elimden geldiği kadar tutmaya çalışıyorum. Duyarlı davranışınıza teşekkür ediyorum İsmail Kar hocam. Ben biliyorumki siz de, birçok arkadaşımızda benim yaptıklarımı fazlasıyla yapıyorsunuz. Elbirliği ile faydalı olacağız gençlere.

Hiç yorum yok: