30 Ekim 2009 Cuma

Almanya'dan Şule hanıma

Şule hanım merhaba. Mektubunuza dün cevap veremedim çok özür dilerim. İnanın biraz zorlanacağım. Yaşına göre oğlunuz Alp çok başarılı, karikatürü çok sevdiği de belli. Yıllar önce 80 ihtilalinin hemen arkası, Bir istihbarat albayı geldi Çarşaf Karikatür Okulumuza. Aynı sizin gibi güzel dileklerle bize oğlu Fuat ile tanıştırdı. Fuat 12 yaşında prıl pırıl bir genç idi. Biz onu çok sevdik. Harika karikatürler çiziyordu, Ona istikbalin büyük karikatüristi olarak bakıyorduk ustam Semih Balcıoğlu ile birlikte. 3-5 sene sonra Fuat birden kayboldu. Kendisini öyle merak ettik ki sormayın. Ve bir daha onu hiç görmedim. Birkaç sene sonra bir gün Beşiktaş otobüs durağında otobüs beklerken yanımdan tanıdık bir sima geçti. Aaaa bu o idi . Bizim Fuat sakalları hafif uzamış, Uzun gri bir palto ve sırtında kılıfı içinde kocaman bir gitar. Kafamdan soğuk sular döküldü. O beni fark etti mi bilemiyorum ama benim sanki dünyam yıkıldı. Demek ki o daha sonra müzikten çok hoşlandı. Belki de çok iyi bir müzisyen oldu..O tarihli Çarşaf dergilerini bakarsanız Fuat’ın güzel çizgilerini görebilirsiniz. Sizin yazınızdan ve dergi kupürlerinden anladığım kadarıyla oğlunuzun çok başarılı olduğu belli oluyor.......................
---------------------------------------------
Devamı; sağ köşeden "Karikatür çizelim" i tıklayınız.. Teşekkürler. Raşit Yakalı
--------------------------------------------

Hiç yorum yok: