10 Ekim 2009 Cumartesi


İŞİN KOMİK YANI
1979 doğumlu oğlum Aykut küçüklüğünden beri okumayı çok sever, günde 2-3 gazete alır, elinden de kitap / özelikle bandrollü / hiç düşmez. Geçen sene ona “Oğlum aldığın gazeteleri eve getirsen, ben de okusam, özellikle Cumhuriyet’i getirsen karikatürist arkadaşlarımı izlesem.” Dediğimde; “ Baba paranı kıyıp kendin al da bir katkın olsun, hiç mi sorumluluk duymuyor sun?.” diye morartmıştı beni.
Geçen hafta sonu, kaçamak yapıp Bodrum’a yanımıza gelmişti, tabi yine elinde yeni bir kitap vardı . Okudu, bitirdi ve giderken onu yazlıktaki kitaplığına bırakıp gitti. Kitabın ismi ilgimi çekti “ İŞİN KOMİK YANI / reklam devlerinin uçuk kaçık dünyası/” BBDO İNTERNATIONAL Yönetim kurulu Başkanı “Allen Rosenshine” Doğan Kitapçılıktan çıkmış. Şöyle bir karıştırdım, kısa kısa hikayeler. Bu kitap tam benlik diye düşünüp bu yılın üçüncü kitabı olarak bir solukta okudum. Hikayelerden biri ünlü bir karikatürist’ten/ ALPHONSE NORMANDİA’dan/ bahsediyordu. Siz meslek Arkadaşlarımla bu kısmı paylaşmak istedim. Kitabın son cümlesi ise şöyle bitiyordu:
“ MİZAH ANLAYIŞINIZI SAKIN KAYBETMEYİN, ONA HER ZAMAN İHTİYACINIZ OLACAK”
Lojistik sirketinde yönetici olarak çalışan oğlum Aykut Yakalı kitap lojistiği yaparak beni de yönlendiriyor, teşekkürler oğlum. Hayat bir EKOL.








Hiç yorum yok: