5 Ocak 2010 Salı

BİR DAHA YAN GÖZLE KIZLARA BAKMAK MI?

BİR DAHA YAN GÖZLE KIZLARA BAKMAK MI?
Evdeki iki telefondan birini kapattırıp Telekomdan çıktığımda bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu. Koşar adımlarla Esentepe metro istasyonuna ulaşıp metroya indim. Koltuğa gidiş yönüne ters olarak oturdum. Vagon çok kalabalıktı. Öbür pencere yanndan birinin bana baktığını hissettim. Yan göze baktım güzel bir hanım bana bakıyordu. Utanıp kızarıp hemen başimı çevirdim. Biraz sonra yine göz hapsinde olduğumu hissedip çaktırmadan bakmaya çalıştım, yine o bayan. Huylandım. " Acaba üzerimde bir şey mi var?" diye kendimi süzdüm.Sadece sudan çıkmış balık gibi ıslaktım.Bu bakışmalar birkaç defa devam etti. Bana birşeyler söylemek istiyor gibiydi. Heyecanlandım .4. Levent'e geldiğimizde ben sağdaki çıkış kapısına yöneldim o ise geride kaldı. Yürüyen merdivenlere bindiğimde ,beş saniye sonra birinin hızla gelip arkama kaynak yaptığını hissettim. Eyvah yine o hanım. Elim ayağım karıştı. "Afedersiniz birşey sorabilir miyim? " Tabi, buyrun."" Maslak istikametine nasıl gidebilirim acaba?" dedi." Ben size yardımcı olurum." dedim.Yürürken bu defa ben cesaretlenip sordum. "Talebe misiniz?" Evet."" Nerede?" Marmara Üniversitesi 4. sınıf." " Aaaaa benim dişlerime şu kenarda bir bakabilir misiniz?.Benim dişler erimiş, dişçim banka soy gel dedi, soyamadım, sigorta dişçisine gittim, o da mutlaka bir hocaya görünmenizde fayda var dedi.Yardımcı olabirmisiniz siz? Al bu da kartım." deyiverdim. O da bana. "Zaten ben de size o sebeple bakmıştıım. 4. sınıftayım ve ödev alarak protez yapmam gerekiyor, hem de bir hafta içinde. Ben de dişsiz hasta aramaya çıkmıştım, sizi gördüm." " Ne yani o sebeple mi bana baktınız, benimle tanıştınız?.Evet mecburdum, Maslak'ta biri varmış ona gidiyordum, sizi gördüm"....Çok şaşırdım. Yardımcı olmak için çalışırım dedim.Sonra ona "Bak şu minibüs Maslak'tan geçiyor galiba." dedim o da " Yok yok, şu öndekiler geçiyor." Dedi ve hızla o öndeki minibüse koştu..
Dün o hanımdan, yani b....'dan mail aldım şöyle diyordu:
Merhaba raşit bey ben B++++ M+++++.hani yolda tanışmıştık.ancak size geri dönebiliyorum kusura bakmayın.Total hastası olabilecek yakınlarınız vardı ya sizin, ben şimdi numaralarımı vericem en kısa zamanda onlarla konuşup bana geri dönebilirseniz çok sevinirim çünkü bu bir haftada bulamazsam kalıcam stajdan.Dediğim gibi eğer devlet öderse 250 tl eğer ödemez
+++++++++++ ++++ +++ ++ ++
ilginize çok teşekkürlerr...
Not::Ama yine olmadı yakınlarımın da ağızlarında dişler varmış, o ise tamamem dişsiz arıyordu, yani benim gibi(!)
BİR DAHA KIZLARA YAN GÖZLE BAKMAK MI?



Hiç yorum yok: