20 Ocak 2010 Çarşamba

BİRAZ SOLUKLANMA.

Az önce eşimle birlikte TRT1 deki" Muhteşem Kraliçe" isimli Kore filmini seyrediyorduk. Telefon çaldı, ben kendimi filme kaptırmış olmalıyım ki ; telefonu aldım ve Alo" demeden eşime uzattım kaytarmak amacıyla. O da biraz sohbet ettikten sonra," Raşit abini isteyeceksin herhalde, o da yanımda" dedi ve telefonu bana uzattı.. Arayan arkadaşımız Ali Herkül Çelikkol idi. "Raşit abi biraz efkarlandım, ve soluklanma ihtiyacı duydum, içimden seni aramak geçti" Nasılsın abi ?" diye başladı. Çok sıcak, çok güzel bir hal hatır konuşması yaptık. "...Yorucu tempoda kendimizi kaptırıp etrafımıza bakmaya bile vakit bulamıyoruz, oysa ara sıra soluklanıp geriye dönmek, dostlukları hatırlamak gerekiyor Raşit abi, öyle değil mi?" Diye sözlerini tamamladı.Telefonu kapayınca içimi bir mutluluk sardı." Ne güzel yaptın Ali' ciğim.Allah senden razı olsun, işlerin hep rast gitsin. İki yavrunla, eşinle, sevdiklerinle mutluluklar diliyorum sizlere." Biz ne büyük bir aileyiz. Ben de seni ararım ara sıra .Beni sık sık arayan Cafer Zorlu abimiz "Raşit insan sevdikleriyle konuşma ihtiyacı duyuyor, seni yine aradım laflayalım diye, sen de beni ara arada bir."Sözlerini daha iyi anladım şimdi Sağol Ali Herkül Çelikkol kardeşimsen hep böyle centilmensin zaten.

Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: