11 Ağustos 2010 Çarşamba

--------------------------------
İŞ KAZASI (!)
Dün akşama doğru karikatürümü çizdim kuruması için balkondaki çalıştığım masanın üzerine  bıraktım. Yürüyüş saatim de geldiği için hazırlanıp yürüyüşe çıktım. Bir saat sonra döndüğümde banyomu alıp kurşun kalemleri silmek ve bilgisayarda boyamak için masama oturdum. O da ne? Karikatürüm mahvolmuş. “ Eyvah, buna ne oldu?, kim yaptı bunu ? ” Ben yaptım.” Dedi eşim ve devam etti: “ Bahçeyi suladım birazda balkonu yıkayayım dedim, hortum takıldı, hızla çekince ters döndü ve su masanın üzerine geldi. Valla isteyerek olmadı.” “Canın sağ olsun yeniden çizerim ben. Demek ki karikatür bile serinlemek istedi. İşte buna iş kazası denir, herkesin başına gelebilir.” Oturup yeniden çizdim, zor da olsa.” Bazı arkadaşlarımın “ Raşit abi, demek ki senin ilk çizdiklerini ıslatmak gerek.” Dediklerini duyar gibiyim.,

Hiç yorum yok: