10 Şubat 2012 Cuma

KAHRAMANMARAŞ ŞENLİKLERİNDEYİM

Kahramanmaraş Belediyesinin davetlisi olarak Kahramanmaraş'ın düşman  işgalinden kurtuluşunun 92 .yıldönümü şenliklerini sizler için izliyorum. Dün sabah uçağıyla geldim ve ilk olarak şehri bir güzel dolaştım.Bugün de dolaşacağım. Yarın 12 Şubat Kahramanmaraşın kurtuluş günü.Asıl o törenleri sizlere canlı yayın olarak aktaracağım. Beni izleyin. Bu iletişim ağını kullanmama izin veren SAFFRON otel yönetimine teşekkür ediyorum.
Önce burada Fransızlara karşı ilk kurtuluş mücadelesini başlatan Sütçü İmam türbesini gezdim.
Kahramanmaraş'lılar kutlamalara 15 gün önceden başlamışlar. yollarda "Çete" kıyafetlerini giymiş gençler, çocuklar ve yaşllılar dolaşıyor.

Kahramanmaraş'ın mahalle araları çok güzel dokulu binalarla dolu.. /Mutlaka görülmeli/
İşte o gunlerin ruhunu anlatan bir kurtuluş heykeli.
Bu gençlerin isimleri;Furkan,Metehan,Şerefcan. Çete kıyafetler  ile provadan geliyorlar.
Bu çocuklar da Mağaralı mahallesinin öğrencileri..

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Mustafa Semerci beyin odasında İzmir'den gaziler ve bir ÇETE ile birlikte./.Masadaki EKŞİLAYA yemeğine dikkat çekerim./.Onlar 16 senedir bu şenliklere katılıyorlarmış. Uzaktan davul sesleri geliyor, hem de kulağıma çok hoş geliyor...Ben izlemeye gidiyorum...Bu arada Başkan Yardımcısı Cevdet Kabakçı beyefendinin de çete elbisesinin son provası makamına ziyaretim sırasında yapıldı...
Yayınım yarın da Kahramanmaraş'tan sürecek.

Hiç yorum yok: