13 Şubat 2012 Pazartesi

KAHRAMANMARAŞ'IN 92. KURTULUŞ GÜNÜ ŞENLİKLERİNDEYİM..

12 Şubat Kahramanmaraş'ın 92. Kurtuluş günü kutlamaları töreninden bir kesit: tören geçişi.
Atatürk Meydanındaki kutlamalardan:MEHTER GÖSTERİSİ
ATATÜRK MEYDANINDAKİ KUTLAMALARDAN BİR BÖLÜM.
Kahramanmaraş kalesinden kuşbakışı Kahramanmaraş.
Atatürk meydanındaki kutlamalarda78 mahalle "ÇETE" gurupları eğleniyor.
Mini bi davul solo...
TBBM Başkanı Sayın Cemil Çicek, Vali, Garnizon Komutanı ve Belediye Başkanı, halkın bayramını kutluyor.Şanlı Bayrağımıza İstiklal Madalyasının takılması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunduktan sonra Belediye Başkanı sayın Mustafa Poyraz'ın konuşması oldu.Kutlama mesajlarının okunmasından sonra Abdal Halil Ağa,Sütçü İmam olayı ve  kaledeki bayrak olayınıncanlandırılmasından sonra tören geçişi başladı.
Sütçü imam olayı tiyatro sanatçıları  ve usta oyuncu Sümer Tilmaç tarafından başarı ile oynandı ve büyük alkış aldı. İcla Aydın ve Serdar Tuncer de şiirlerle gösteriye renk kattılar.

Bütün gaziler ve çetelerle çok güzel dostluklar kurdum.
Özellikle resimlerini çekmemi  isteyen çetelerleri kırmadım ve arada Maraş dondurmamı da unutmadım.Keçi sütünden yapılan dondurma Maraş'ın simgesi. Öyle ki yetkililer önümüzdeki yıllar bir DONDURMA FESTİVALİ bile düşünüyorlarmış. Kutlamaları izlemek için Kahramanmaraş'a davet edildim ve bu güzellikleri sizlerle paylaşmaya çalıştım. Çok yoruldum ama değdi. 3 gün çok güzel anılar, dostluklar edindim.İyi ki gelmişim. Sizlere de tavsiye ediyorum.  Değerlerimize,geçmişimize sahip çıkalım, anıları yaşatalım./Raşit Yakalı./

Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü sekreteri Fatih Karaköse dostum ile yöresel EŞKİLAYA yemeği üzerine de yöresel tatlı iyi gitti hani...

Bu güzel moladan sonra yarın biz yine karikatüre dönelim.

Hiç yorum yok: