23 Mayıs 2011 Pazartesi

BİR İHTİMAL DAHA VAAAAAR....../ FENER ŞAMPİYON..

BİR İHTİMAL DAHA VAR.....
Dün "Cumhuriyetspor.com.tr" yazıişleri müdürüm Arif Kızılyalın bir mail atarak şampiyonluk maçları ile ilgili karikatür çizmemi rica etti."İlk taşra baskısına yetişmez ama şehirler baskımızda gazetede kullanacağım." dedi
Saat 16.00.. Oysa eşim ve ben, bizde hafta sonu misafiri olan gelinim ve oğlumu saat 21.00 uçağı için hava alanına götürecektik tam maç saatinde. Gazetecilikte olmaz diye bir şey olmaz. Aklıma eski 1970 li yıllar geldi. O günlerde şartlar çok zordu. Maç gece maçı, baskı kalıpları yetişecek,  Taşra baskısı gider, İstanbul baskısı gece geç saatlere kadar beklerdi. Ustalarım aklıma geldi . Onlar bu gibi durumlarda iki ihtimalli karikatürler çizer evlerine giderlerdi. hangisi tutarsa, diye. Ben de öyle yaptım,

önce büyük ihtimal "Fener şampiyon "karikatürü çizip hemen gazeteme yolladım. Arif bey çevap verdi: " İçine mi doğdu abi." diye 

Bir saat sonra "Trabzon Şampiyon" diye bir karikatür çizip yine yolladım. Yine cevap geldi." Abi duyarlılığın için teşekkür ediyorum, ne de olsa eski topraksın, sağol." dedi. 
Biz maç oynanırken hava alanı yollarındaydık. Maç sonlarına doğru eve döndük. Maç biter bitmez ben Fener şampiyon karikatürümü grubumuza ve bloklarıma yolladım. İşimi gönül rahatlığı ile yapan biri olarak kutlamaları seyretmeye başlamıştım ki cep telefonum çaldı. Arayan İsmail kar hocamdı. "Raşit abi iyi akşamlar, çok hızlısın, atlatma karikatürün çok güzel ama abi o, kanarya değil, muhabbet kuşu, ben muhabet kuşu besliyorum, iyi bilirim. Fenerliler kızmasın?, Sonra onlar da karakartalı karga çizmesinler, istersen vakit varken düzeltiver abi." dedi. " Oooo artık çok geç gazeteye yolladım, Cumhuriyette çıktı bile, bu işin dönüşü yok, Artık gühahı vebali boynuma. " "Abi ben bunu haber yapacaktım ama hatırın var, önce sana şöyledim." dedi ." O zaman haber haberdir, sen de yaz, ben de. " dedim.Ben yazıyorum işte.
Muhabbet kuşunu kimse farktmedi evde,sabah interneteki bana gelen yorumlara baktım, kimse farketmemiş.Hatta " çok güzel, harika espri." demişler.Komşum Efkan'ın  muhabbet kuşu" ŞİRİN"i  istedim sabahleyin, bir resim çektirdim. Bilmem bu konuyu sizler nasıl yorumladınız.Maksat muhabbet kuşu değil, muhabbet olsun.
 Nasılsa " FENERBAHÇE ŞAMPİYON."
İşte birkaç dost yorumu:
---------------------------------
RAŞİTÇİĞİM Fenerbahçe Dolar Şampiyonumu ki Onu öyle Resmettin? Yoksa Şampiyonluğumuzu Kıskandımı? Sevğiler Saygılar eN Büyük Fener/ Sümer Saraç./
--------------------------------------------------------------------
harika bir çizim Raşit abi... bu kadar güzel anlatılabilirdi... düşüncene sağlık..
saygılar,
vahit
---------------------------
Oya Yaylalı ooo süperr olmuş ellerinize sağlık..
-------------------------------------------------------------------
Yener Cakmak Centilmen bir Beşiktaşlı çizerden böyle güzel bir hediye almak,bir Fenerbahçeli olarak beni ve tüm Fenerbahçelileri çok memnun etti.Sağol,varol Raşit ağbi..
--------------------------------------
Raşit abimin şampiyon sarı-lacivert muhabbeti:)))
-----------------------------------
Bülent Baydar ‎17'DE 17 DİYENLER RENKLERİ KARIŞTIRDI :))) YER SARI GÖK LACİVERT...

Hiç yorum yok: