27 Mayıs 2011 Cuma

Tevfik Yener Çakmak arkadaşımız yazıyor.

En centilmen BEŞİKTAŞLI karikatürüist ünvanını daha önce Hürriyet ve Günaydın gazetelerinde yıllarca birlikte çalıştığım rahmetli NEHAR TÜBLEK'e yakıştırırdım,şimdi sevgili RAŞİT YAKALI,bu güzel vasfı fazlasıyla hak ediyor ve ben bir FENERBAHÇELİ olarak onu ayakta alkışlıyor ve alnından öpüyorum.Aynı şekilde tanıdığım çizerlerden BEDRİ KORAMAN ve yeğeni MESUT YAVUZ da BEŞİKTAŞLI'dırlar.Bedri ağbinin oğlu MURAT BEDRİ,koyu bir FENERBAHÇE taraftarıdır.Centilmenlik,sportmen duygunun estetiğidir.Zararlı değil,yararlı bir özelliktir.Ben çocukluk ve gençlik yıllarımda,Mithat Paşa Stadyumu'na çeşitli takımları tutan arkadaşlarımla birlikte giden jenerasyondan bir taraftarım.Staddan çıkınca,kimlerin tuttuğu takım kazanmışsa,kaybedenlerle şakalaşır.Staddan,Beyoğlu'na Çiçek Pasajı'na gider eğlenirdik.Herkesin gönlünde,kendine yakın bulduğu takımın renkleri yatar ama bu durum başka takımları tutan arkadaşlarımıza düşman olacağımız anlamına gelmez.Herkesi sportmenliğe ve centilmenlğe davet ediyorum.Dostlarınızı kaybetmek istemiyorsanız,tavsiyeme uyun..Tarftarlığı,kan davasına çevirmeyiniz.Hele ki spor çizerliği yapıyorsanız,bunun şartı her takıma aynı mesafede durmaktan geçer,ama kalbiniz daima tuttuğunuz takımla çarpar..

Hiç yorum yok: