4 Mayıs 2011 Çarşamba

BAY POLİTİKA PAZARDA

Bu sabah eşim Emriye ile Bodrum Gündoğan pazarına gidip biraz alış veriş yaptık. Pazar yerinde birden bana aykırı gelen bir manzara ile karşılaştım; Çok şık giyimli,kara gözlüklü bir beyefendi eşi ile birlikte dolaşıyor,/Tam karikatürlerdeki politikacı tipi/ onlar da alışveriş yapıyorlar. "Emriye bak şu uzaktaki adam garanti politikacı, gidip soracağım,biraz sohbet edeceğim." Dedim. "Bırak yahu, sana ne?" " Baksana, sayfiyede bütün millet don gömlek,yalınayak, o grand tuvalet, duramam, sormalıyım." Deyip yaklaştım beyefediye:"Afedersiniz, sizinle biraz konuşabilir miyim beyefendi?" " Tabii, buyrun." dedi. "Size küçük bir şaka yapabilir miyim, izin verir misiniz?" " Tabiii, buyrun dedi, yine."Politikacımısınız?" diye takıldım.  Gayet ciddi olarak "Eveet politikacıyım, nasıl bildiniz?.Bendeniz Op.Dr hüseyin Sarı, Doğruyol Partisi Genel Başkan vekili." /Neee, kem küm./ Çok şaşırdım ama sohbet sürmeliydi."Uğur Gümüştekin beyi tanıyor musunuz? Pardon Mizah Dergisinin sahibi, Süleyman Demirel beyin yakınında bir isim " Evet ama o çok eski jenerasyon, Bizler bugün Süleyman beye kırgınız, Millet Vekillerini seçimlerde CHP ye yönlendirdi,yanlış yaptı...." Sohbet uzadı politik sohbet oluverdi. İşte sizlere politik bir röportaj ve de ayak üstü.
"Bir resim çektirebiir miyiz?, ben o resmi sitemde kullanabilir miyim efendim?" "Hay hay.."" Emriye bırak soğanını,patatesini sonra tarttır, gel bir resimizi çekiver telefonumla. / İlk defa yanıma fotoğraf makinemi almamıştım/, ne olur."
 Dönüşte Eşim." Çok yapışkansın, beyefendi de çok şıktı hakikaten, gömleği de KİGİLİ"ymiş.

Hiç yorum yok: