9 Mayıs 2011 Pazartesi

Sevgili Muammer Kotbaş kardeşime.

Muammer kardeşim çok teşekkur ediyorum. Evet o karikatürü TV canlı yayın yaparken hemen çizip yolladım.Maç sat 20.00 de başlayacaktı. Kolay ama cuk oturan bir konuydu. Akşam 20.30 da çizdim belki.. Cumhuriyetin spor sayfasinda da kullanırlar diye düşündüm. Acı olan şuydu: Birak gazetede kullanmalarını cumhuriyetspor.com.tr de bile tam 12 saat sonra kullandılar. Ben de çok üzüldüm. Dün yoladığım bir başka karikatürü yine 12 saat geçti hala değiştirmediler. Oysa ben çizerken; "Günceli yakaladım, işte günlük karikatür çizmek bu./Atlatma haber gibi/ " diye heyecanla, hatta stresle çiziyorum. Ben bu heyecanı 50 yıldır taşıyorum, bak emekliyken bile koruyorum. Her şey insanın içinden geçtiği gibi sonuç vermiyor.Gazeteciliğin bir başka gerçeği, ya da güzelliği bu.Ben böyle düşünürken ,karşı taraf, yani yazı işleri olayı belki başka türlü yorumluyordur, belki de onlar  haklıdır, şartlar öyle icap etmiştir.ben abartışımdır, yapılan işin değeri ya da karşılığı budur..... ..Ammaaaa, senin mailin bütün üzüntümü unutturdu bana. Çok teşekkur ediyorum. Bir yildir hiç ara vermeden her gün çizdim. Lig bitince biraz aksatırım belki... Ara sıra çizerim diye duşunuyorum. Bakalim ne olacak. Selam ve sevgiler. Rasit abin
----------------------------------------------
tarihinde, muammer kotbaş <muammer.kotbas@gmail.com> şunu yazdı:
> muammer kotbaş "" kaydınıza yeni bir yorum yaptı:
-------------------------------------------------------
 Raşit Abi;
> Bu karikatürü, olayların yaşandığı dakikaların çok kısa bir süre sonrasında çizdiğini gördüğümde inanamadım!.. Bu nasıl bir hız, nasıl bir arzu- istek anlamadım. Anladığım şey, senin enerjine yetişebilmem oldukça zor!.. Senden almamız gereken çok ders var. Eline , Enerjine, Emeğine sağlık Abi!.. Sevgiler, Selamlar!..
>
>
>

Hiç yorum yok: