28 Ocak 2009 Çarşamba

ŞANSIN BÖYLESİ...

Kitap, dergi ve karikatürlerimin internet kütüphaneciliği yayın haklarını "Pecya" kuruluşuna vermiştim. Sözleşme gereği her yayınımdan bende var olan yayınları teslim etmem gerekiyordu. Hepsini verdim ama bir kitabım bende bile yoktu. Evde, akrabalarımda aradım bir türlü bulamadım. En son, her zaman olduğu gibi yine imdadıma Erdoğan Başol abi yetişti. " Bende var, gel al yarın." dedi. O akşam yirmi yil önce Dünya gazetesinde birlikte çalıştığımız Ali Öztürk bey ilk defa telefon etti. " Raşit çiğim, seni çok özledim, Niğde' den geldim görüşmemiz mümkün mü?" dedi. Bende Gazeteciler Cemiyeti'nde yarın buluşalım." dedim. Dün buluştuk. Bana bir kitap çıkardı çantasından. " Bu kitap yıllardır kütüphanemin en mutena köşesinde duruyor ve ben her gün ona bakıp seni anıyorum ama imzan yok şunu bana imzalar mısın?" dedi. Aaaaa o benim günlerdir aradığım 72 basımlı ilk kitabım. Çok şaşırdım, olayı anlattım, seni bana Niğde'den Allah yolladı Ali abi." dedim "Ver o kitabı bana ödünç olarak, al imzalı yeni kitabımı dedim. Sonra birlikte Erdoğan Başol'un dükkanına gidip durumu anlattık. Bu ne kaderdi böyle.. Her iki abime ve kaderime teşekkürler. /" Pecya" ile ilgili benır yan sütunda. Yayınlarını benim gibi sadece internet kütüphanesindeki yayın hakkını vermek isteyen arkadaşlar/Özlem Döner- 0534 947 39 15 ile görüşüp bilgi alabilirler./ Bu telefonu."Yahu böyle br şeyden niye bizim haberiimiz yok." denmesin diye koydum. Raşit Yakalı. Foto: Şevket Uygun

Hiç yorum yok: