18 Nisan 2009 Cumartesi

Ekrem Borozan'da (!) derslerimi elimden aldı.

Kartal Eğitim kurumları, ana,1 ve 3. sınıflarındaki bu haftaki derslerime arkadaşımız Ekrem Borazan misafir oldu. İyice kendini öğretmenliğe kaptıran Ekrem Borozan: "Raşit abi, sen artık yoruldun, biraz kenarda otur, dinlen. dedi. ve hünerlerini sergilemeye başladı.
Çocuklar hemen bini unuttular. Hepsi çok mutlu görünüyorlar.
Ekrem önce kendi yaptığı ve 3 büyük ödül kazandığı çizgi filmlerini oynattı. Çocuklar hemen o tipleri tanıdılar. " AAAAA Tel tel" diye bağırdılar.
Sonra kukla film tiplerini hamurdan yaptı. Bu tipleri arkadaşımız Yumurcak tv de canlandırıyor ve büyük ilgi görüyor.
Ana sınıfı 5 yaş gurubu öğretmeni Oya öğretmen ve öğrencileri, çalışmayı ilgi ile izliyorlar, hatta katkı veriyorlar.
Şimdi de sınıfım manav dükkanına döndü. Patıcanlardan penguenler, pancarlardan fareler sınıfta dolaşmaya başladı. / Filmler de devam ediyor/
Ana sınıfımıza yeni arkadaşlar katılıyor.
Bu arada ben mi ne yapıyorum? /Zaten siyatiklerimin ağrısı henüz geçmemişti, sıramda dinleniyorum. İnsanın böyle arkadaşı olunca.. ohhhhhh.
Ben Erdoğan Bozok' tan sonra kararımı verdim Ekrem Borozan kardeşimde bu işi meslek edinebilir. Öğretmenliği gayet iyi götürüyor. Esprileri bile özenle seçiyor.
"Hiiişt,hiiişt, çocuklar öğretmeniniz bendim, beni hemen sattınız. Buradayım, arkanızdayım. Hiiiişşt. Ah Ekrem ah, bir daha seni çağırırsam...TEŞEKKÜRLER EKREM KARDEŞİM, ELLERİNE SAĞLIK. İYİ BİR DAYANIŞMA ÖRNEĞİ VERDİN. Yolun açık olsun.
Tam gün okulda birlikte ders yaptıktan sonra Kartal'da arka sokakta matbaası bulunan dostumuz Hasan Seçkin kardeşimize uğramamazlık olmazdı. Aaaa Mustafa Bilgin kardeşimizde oradaymış. Birlikte Hasan' ın 1,5 ay sonra açacağı "Dünyanın en uzun karikatür sergisi" hazırlıklarını teftiş ettik tabiii. Çalışmaları iyi gidiyormuş ama " Sıkışırsam arkadaşlarımdan yardım isteyebilirim." dedi.. Bobinler dönüyor.
Sonra da suyu Munzur dağlarından özel getirilen Kartal sahilindeki bir kafede kahvelerimizi ve üzerine de çaylarımızı içip günün yorgunluğunu atıp sohbeti yoğunlaştırdık. Burada patronluğu Mustafa Bilgin yaptı. / Yeni bir bir iş bitiririp parasını aldım, patron benim," dedi. Ağanın eli tutulmaz, tabi.
Daha sonra iş politikaya dolandı, Aman aman, Hasan la, Mustafa... Aralarında bu işin dozunu çok iyi ayarlıyorlar..Ekrem hakem...Ben mi?.." Ben anlamam, ben bilmem.."

Hiç yorum yok: