29 Mayıs 2009 Cuma

2. BABIALİ ŞENLİĞİ BAŞLIYOOOOOOR..

Babıali şenliklerinin 2. si pazartesi günü başlıyor, katılımınızı bekliyoruz.
İşte iki afiş. Üstte yeni 2. şenlik afişi/ Alttaki eski gezi afişi./
TGC binasında cemiyetimiz yarışmalar raportörü Süleyman Boyoğlu'nun odasında çekilen bu fotoğraf, yılların gazetecisi, spor basınının duayeni Necmi Tanyolaç abimiz çok duygulandırdı.
NOSTALJİ:
Necmi Tayolaç abi." Afişlerdeki bu dağıtıcı çocuk mutlaka benim, ya da bana çok benziyor. O yıllar savaş yılları idi / 1940-45 yılları/ve bütün babalar ek iş olsun diye çocuklarının gazete dağıtıcılığı yapmasını isterlerdi. O yaşlarda ben hep gazete dağıtıcılığı yaptım. Hatta bir gün bir hanım benim çok üşüdüğümü görerek beni içeri alıp çorba içirmişti. Benim akranlarım da hep bu işi yaptılar. Patronumuz da , neydi onun adı rahmettli, Fuat Büte idi" dedi. Yani Necmi abimiz çekirdekten gazeteci.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: