4 Nisan 2010 Pazar

HAKAN DERMAN KARDEŞİMDEN AÇIK ÖZÜR DİLİYORUM.

Yaşlandıkça unutkanlığım artıyor. Turhan Selçuk hocamızın Cumhuriyet gazetesi önündeki cenaze törenini arkalardan kuş bakışı izleyip video kaydı / Bloğ haberi/ yapmaya çalışıyordum. Cumhuriyet'in arka kapısından Şişli belediyesine ait cenaze arabası geri geri bahçeye girdi ve park eder etmez çevik hareketlerle şoför mahalllinin kapısı açıldı ve tanıdık bir sima, karikatürist Hakan Derman arkadaşım hızla indi ve tabutun başına koşup ilk omuz veren oldu. Çok vakur bir şekilde cenazeye sahiplenmiş bir tavırla hareket ediyor,Tabutu taşıyan zabıta mangasını koordine ediyordu.. bende kayıt yapıyordum. O an ve daha sonraki günlerde hep düşündüm. Acaba Uzun yıllar görmediğim Hakan Derman Şişli Belediyesi protokol müdürü mü oldu da belediye adına mı çırpınıyordu. Yoksa Derneğimiz üyesi olduğu için derneğimiz adına mı ? Her ikisi içinde görevini çok ciddiyetle yapıyordu. Göz göze selamlaştık. Bu hareketi çok hoşuma gitmişti.
Dün Taksim, 4. Levent metrosundu birden sarsıldım.Kafamda şimşekler çaktı ve dank etti, utancımdan yüzüm kızardı. Oysa ben biliyordum, Turhan abinin Etiler'deki evinin yolunda Hakan'la kaç akşam karşılaşmış ve " Turhan hocama uğradım, ondan geliyorum."" Hocamla bir röportaj yaptım eve dönüyorum. "Turan abiyle çalıştık.""gibi cevaplar almıştım 70 li, 80' li yıllarda. USTA ÇIRAK İLİŞKİLERİ YALNIZ SENİ Mİ BAĞLIYOR SANDIN APTAL RAŞİT.....SENDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM HAKAN DERMAN KARDEŞİM, BENİ AFFET. ERKEN BUNAMA İŞTE..
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: