12 Nisan 2010 Pazartesi

WOLİNSKİ İSTANBUL’DA sergisini sizler için gezdim.

İkinci bölüm

tıklayınız.
WOLİNSKİ İSTANBUL’DA ( Wolinski a İstanbul) SERGİSİNİ SİZLER İÇİN GEZDİM.
Biliyorsunuz bu sergiyi gezip haber yapmamı bana İbrahim Tapa mail atarak istedi. Cumartesi gecesi BJK- Trabzonspor maçında yine seslerim kısılmış ve üşütmüşüm ama Tapa’yı kırmak mümkün mü? İyi ki de gitmişim. Yer sapa ve uzak, Cihangir taksi durağının karşısındaki sokak. Ben bu sokağı iyi biliyorum bir sürü figüran ajansı var, çok gidip geldim, Wolinski’yi tanımayanımız yoktur.Zili bastım Fransızca konuşan genç bir arkadaş beni karşıladı. Önce onunla (ön-pö) Fransızca konuştum. Kendimi tanıttım. Aaaa O çok güzel Türkçe biliyor. Ben bu defa Türkçe ama bir yabancıyla konuşuyorum diye tane tane ve çok yüksek sesle konuştum. Alışkanlık işte. Wolinski geçen hafta buradaymış ama Parise dönmüş. Görevli arkadaş bana imzalı bir Wolinski afişi hediye etti.3 yıldır bu galeriyi arkadaşımız Tuncay Akgün ile ortak işletiyorlarmış ve 3 yıldır karikatür orijinalleri satarak geçiniyorlarmış. Haberi videoda izlediğiniz için geniş geniş yazmam gereksiz ama ben bu konuda genç arkadaşlarıma bir öneride bulunmadan geçemeyeceğim. Bakın neler oluyor hayatta. Ne olur vizyonunuzu geniş tutun. Boşuna dememişler ” DÜNYA KIRK KULPLU KAZAN, BİR UCUNDAN TUT SEN DE KAZAN.” Diye. Tabi önce çok çalışıp, çok yorulup buna hak etmek bir Wolinski olunmasa bile iyi bir çizer olmak gerekiyor. Sergiyi çok beğendim, imkanı olan arkadaşlarıma öneriyorum. Sergi kırmızı noktalık/ seks ağırlıklı/ bir sergi dersem yalan olmaz (!) hakikaten sergi sıra listesinde bir sürü kırmızı nokta vardı, yani yarısından çoğu “Satıldı” diye kırmızı nokta ile kapatılmıştı. Sergide emeği geçenleri kutluyorum, bizlere yeni ufuklar açmışlar. Teşekkürler Wolinski ve Tuncay Akgün ustalar. Ve tabii beni zorlayıp, yönlendirdiği için teşekkürler İbrahim Tapa.
Adresi: Susam Sokak, Kadife Palas No:15/1 tel:0212 249 02 20
http://www.insitu.com.tr/    info@insutu.com
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok: