1 Nisan 2010 Perşembe

/ Nisan biiiiiir/ ............ SİTEM YENİDEN FAALİYETE.

http://www.rasityakali.com/
sitem yeniden faliyette ...
-------------------------------
NİSAN BİİİİİİİİR !....
Bir süredir "Erör" veren sitem yeniden faliyete geçti. Beni bu sabah Karikatürist arkadaşım Ertan Türkmen aradı ve" Raşit abi siten niye çalışmıyor?" dedi. "Valla 2 aydır bozuk, ben de seni aramayı utandım artık,öyle duruyor işte." " Olur mu abi?, müsaitsen hemen bana gel, yapalım." dedi. " Nisan bir yapmıyorsun değil mi Ertan' cığım" "Ayıp ettin abi,hadi hemen gel", dedi. Zaten sağlık problemlerim beni şu sıralar hayli üzmüş ve yormuştu, hemen gittim. Beş saat birlikte çalıştık. Önce servis veren sirketi değiştirdi, uğraştı, uğraştı, yoruldu.Üstüne üstlük bir de bana yemek ısmarladı. " Bir tane Raşit abimiz var, sen bu tür işlerde kafanı  yorma, ben her şeyi hallederim abi." dedi." Bütün bunlar Nisan bir şakası değil. Site başladı bile isterseniz tıklayın. www.rasityakali.com.  Sık sık,hatta her sabah bu adreste buluşalım. Teşekkürler Ertan Türkmen kardeşim..BÖYLE NİSAN BİR DOSTLAR BAŞINA. / Ertan Türkmen internet siteleri  tasarımı ve animasyon yapıyor şu sıralar. O da misafiri olmanızdan mutlu olacak.  Raşit Yakalı. Not: Ertan Türmen sitemin yapımıyla uğraşıtken çok çiddi bir pozda görülüyor.
http://www.dortislem.net/

Hiç yorum yok: