1 Aralık 2010 Çarşamba

İKİ İZMİR'Lİ HEMŞEHRİM.

HANDE DİLEK AKÇAM :
İzmir'li hanım çizerlerimizden Hande dilek Akçam'la hiç karşılaşmamıştık ama yazışırdık. Mim Uykusuz abimizin sergisinde uzaktan göz göze gelince güzel gözleri bir kat daha parladı. "Aaaa Raşit abiiii."Dedi. Ayaküstü sohbet ettik.O artık İzmir'den İstanbul'a transfer olmuş. Çengelköy'de home ofis açmış ve çocuk kitapları resimleme işini, yanına aldığı iki elemanla birlikte artık İstanbul'da surdürecekmiş. Sık sık derneğimize ve müzemize uğruyormuş. Kendisine hoş geldin diyor ve başarılar diliyorum. Bu linklerde Hande'nin web sitesi ve blogu:

MUSTAFA YILDIZ./Gezegen/
Onu tanımayanımız yoktur. Özellikle İzmir kaynaklı   karikatür habelerinde o göbeğini şişirerek en önde yerini alır, arı gibi çalışkan  ve de üretken bir arkadaşımız.Son günlerde karikatürle ilgili resimlerde onu İstanbul'da da görür oldum.Koluna girip,  göbeklerimizi şişirip bir hatıra pozu verdik ki, ben o resmi beğenmedim, fazla abartılı oldu ve onun yerine bu resmi kullandım. Mustafa'yı  İstanbul'a mı transfer etsek acaba?..

Hiç yorum yok: