5 Temmuz 2008 Cumartesi

Sevgili Sinan Arık, "Artık işin zor."


Sevgili Sinan merhaba.
Bundan sonra bana messenger’dan değil de böyle maille karikatürlerini yolla.
O an başka işlerim oluyor seninle tam ilgilenemiyorum, ayıp oluyor.
Dün akşam devamlı penceremi çaldın biliyorum ama o sıra torunum annesi ve babası il yazışıyordu, müdahale etmemi de istemedi. Henüz anlamıyor, yedi yaşında ve inatçı.
Sen ödülü bir karikatürist olarak artık daha çok dikkat etmelisin. Daha öncede söyledim işin bilgisayar kısmını çok iyi hallediyorsun, amaaa, bir bak o şişman adamı,bu iki cılız adam güzelce kaldırabiliyorlar mı? Parmakları, kolları o ağırlığı hiç hissetmiyorlar bile. Kusura bakma bu kompozisyon olmadı bu defa. Espri de güzel değil. Bence her aklına geleni hemen çiziktiriverme, hakaret içeren, argo esprilere itibar etme. İnan bana senin işin bundan sonra işin çok zor, ödül aldığın karikatürdeki düzeyi koruman lazım. Daha çok gençsin ama, artık omuzlarında böyle bir yük var. Bence bilgisayar başında geçirdiğin zamandan fazlasını eskiz yaparak geçir. Unutma herkesin gözü senin üzeride. Bunları yazmak zorundayım, kusura bakma. Perspektif çalış, değişik bakış açıları çalış. Karikatürlerini lütfen 72 jpek olarak yola. Sana ve ailene selamlar.

Hiç yorum yok: