13 Mart 2009 Cuma

CAMDAN BİR MOLA....

9 yıldır karikatür öğretmenliği yaptığım Kartal Ahmet Şimşek Koleji bugün camdan bir mola vererek Beykoz' daki "CAM SANAT OKULU" na bir gezi düzenledi Genel Müdürüm Orhan Yorgancı bu geziye benimde katılmamı istedi.
4 minübüs le bir saatlik bir yolculuktan sonra Beykoz'daki Atölyeye ulaştık. Bizi gayet güler yüzle karşıladılar. Atölye sorumlusu Tuğba Geçkan hanımefendi ve arkadaşları bize önce güzel bir sunum yaptılar. Bende bir karikatürcü gözü ile sizler için kameramı çalıştırdım. Arşivinizde bulunsun diye. Fırsat bulduğunuzda bu okulu mutlaka gezin.
Binlerce obje içinde ben karikatürle bağ kurduğum objeleri tercih ettim.
Mizah müzemizde Remzi Köklü hocamızın yaptığı gösterilerden bu üfleme çubuklarını tanıyoruz.
Güzel bir karikatür portre.
Bir tane daha....
Sanatçıların mizah duyguları ön plana çıkmış.




Bütün okul 10 günde bu etkinlikleri izleyecek ve cam yapacaklar, camın ateşle olan aşkına şahit olacaklar.


... Güzel oldu, artık fırına salabiliriz cam tabaklartımızı. Etkinliklere bir okul geliyor, bir okul gidiyor. Tam bir cam festivali... Benim için çok renkli bir gün oldu.
Aaaaaa, dönüşte Şile yolundaki at çiftliğinde verilen yemek molasında fark ettim, çok şaşırdım. Okul minübüslerinin birinde benim çıkartmamı gördüm. Birden aklıma her köşe başında karşılaştığım seçim otobüsleri geldi. Yanlış anlamayın benim politikayla ilgim yok.

Hiç yorum yok: