18 Mart 2010 Perşembe

BÜLENT DÜZGİT'İ KAYBETTİK.

YILLARIN DOSTU, EŞİMİN KAN KARDEŞİ, KARİKATÜRİST BÜLENT DÜZGİT KARDEŞİMİZİ / 63 yaşında/ YİTİRMENİN ACISINİ İÇİMİZDE TAŞIYORUZ. RUHU ŞAD OLSUN. AİLESİNİN VE SEVENLERİNİN BAŞI SAĞ OLSUN./ Biz bu yaşlarda tanıştık. İkimizde Denizli'de askerlik yaptık, İkimiz de Bilmen yayınevinde,/ 1968/ Pardon Mizah Dergisinde birlikte çalıştık geceledik, annemin yolladığı domates salçalarıyle yemek yapıp yedik., O sonra Hayat mecmuasına, ben Dünya gazetesine girdim. Ben nişanlanırken kapıya kadar gelip daha sonra utanıp kapıyı çalamayan, Sultanahmette "Dağlar kızı Reyhan "şarkısını söyleyerek çapkınlık yapmaya çıktiğım kardeşimdi.12 yıl önce kalp ameliyatı olurken eşimle kan kadeş olmuşlardı. Ben onu hep bu resimdeki haliyle anmak istiyorum. Onunla anılarımıda içeren son kitabımı yarın Hürriyet Gazetesine postalayacaktım. Keşke geçen hafta yollasaydım. Allah Rahmet eylesin. Raşit Yakalı.

Hiç yorum yok: